Płatności & Wysyłka
Oferujemy różne metody płatności, dzięki czemu zakupy u nas są wygodne i łatwe. Wybierz tę, która najbardziej Ci odpowiada i ciesz się na szybką dostawę Twoich produktów wybranych w sklepie benuta!
Metody płatności
Płatność kartą kredytową lub debetową
Akceptujemy karty MasterCard, VISA i AMEX.
Podczas składania zamówienia na stronie benuta.pl możesz zapłacić kwotę faktury kartą kredytową lub debetową. Do dokonania płatności potrzebny będzie numer karty, data ważności i kod weryfikacyjny karty. Kod weryfikacyjny karty to specjalna funkcja bezpieczeństwa używana przez firmy obsługujące karty kredytowe w celu zapewnienia, że karta kredytowa lub debetowa jest fizycznie obecna podczas składania zamówienia. W przypadku kart MasterCard i VISA 3-cyfrowy numer weryfikacyjny znajduje się na odwrocie karty. W przypadku kart AMEX 4-cyfrowy numer weryfikacyjny znajduje się z przodu karty.
Twoja płatność zostanie natychmiast zrealizowana. Po pomyślnym otrzymaniu płatności przetworzymy zamówienie i przygotujemy zakup do wysyłki.
Płatność PayPal
Co to jest PayPal?
PayPal to sprawdzony serwis płatności internetowych, który umożliwia bezpieczne, łatwe i szybkie płacenie - bez żadnych dodatkowych opłat dla Ciebie jako kupującego! Twoje dane bankowe lub dane karty kredytowej są przechowywane tylko w systemie PayPal i nie są przesyłane przez internet ponownie za każdym razem, gdy dokonujesz zakupu online.
Zarejestruj się i zacznij natychmiast korzystać z systemu PayPal: Otwórz konto na stronie www.paypal.pl. Połącz swoje konto bankowe lub kartę kredytową z kontem PayPal i możesz zacząć płacić w systemie PayPal.
Masz już konto PayPal?
W takim razie po prostu kliknij na przycisk PayPal w procesie składania zamówienia, który przeniesie Cię na stronę PayPal. Twoje zamówienie zostanie natychmiast przygotowane do wysyłki. Termin gotowości do wysyłki jest widoczny na stronie produktu.
Ta metoda płatności jest obsługiwana przez dostawcę PayPal. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące płatności i zwrotów, skontaktuj się bezpośrednio z działem obsługi klienta PayPal.
Płatność Apple Pay
Apple Pay to wygodny sposób płacenia w sklepach i w internecie za pomocą telefonu komórkowego, dostępny wyłącznie na urządzeniach Apple (iPhone, iPad, Mac i Apple Watch). Aby skorzystać z Apple Pay, wystarczy dodać swoją kartę kredytową lub debetową do aplikacji Wallet. W przypadku zamówień w sklepach internetowych wybierz Apple Pay jako metodę płatności w procesie zamówienia i postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie. Więcej informacji na stronie apple.com.
Płatność BLIKIEM
Metoda płatności online BLIK jest jednym z najpopularniejszych systemów płatności w Polsce i jest obsługiwana przez największe polskie banki. Aby płacić BLIKIEM, potrzebujesz jedynie aplikacji bankowej swojego banku i konta BLIK. Po prostu wybierz BLIK jako metodę płatności w procesie składania zamówienia online. Kod BLIK pojawi się w Twojej aplikacji bankowej - wystarczy go skopiować, wkleić w sklepie i gotowe! Dowiedz się więcej na blik.com.
Ta metoda płatności jest obsługiwana przez dostawcę BLIK. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące płatności i zwrotów, skontaktuj się bezpośrednio z działem obsługi klienta BLIK.
Płatność Dotpay
Dotpay umożliwia przelewanie pieniędzy z Twojego konta bankowego w czasie rzeczywistym. Aby to zrobić, wybierz Dotpay jako metodę płatności w procesie zamówienia. Zostaniesz przekierowany do swojej bankowości internetowej, gdzie możesz się zalogować w zwykły sposób. Potwierdź swoją płatność kodem TAN lub SMS-em i gotowe! Dowiedz się więcej na stronie dotpay.pl.
Ta metoda płatności jest obsługiwana przez operatora Dotpay. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące płatności i zwrotów, skontaktuj się bezpośrednio z działem obsługi klienta Dotpay.
Wysyłka
Dostarczamy bezpłatnie od wartości zamówienia 500 zł. Do wartości zamówienia 500 zł obowiązują koszty wysyłki w wysokości 39,95 zł. Aby mieć pewność, że Twoja paczka dotrze do Ciebie w sposób pewny i bezpieczny, współpracujemy z renomowanymi firmami logistycznymi, takimi jak DHL, DPD, GEL, GLS czy UPS. Rozmiar i waga paczki (paczek) określą, który dostawca usług spedycyjnych najlepiej nadaje się do dostarczenia zamówienia. Poinformujemy o tym w potwierdzeniu wysyłki.
Uwaga: W przypadku bardzo dużych lub ciężkich przedmiotów, których nie można wysłać jako paczki, zlecimy firmie przewozowej dostarczenie zamówienia z opłaconym transportem "franco". W takim przypadku spedytor skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić datę dostawy. "Franco" oznacza, że towar zostanie wyładowany tylko z ciężarówki. Wszystkie inne drogi transportu (np. do domu) są realizowane w porozumieniu ze spedytorem i według jego uznania lub muszą być wcześniej uzgodnione z firmą spedycyjną. Może to spowodować dodatkowe koszty.
Ważne jest dla nas, abyś otrzymał zamówione produkty tak szybko, jak to możliwe. Z tego powodu możemy podzielić zamówienie na kilka dostaw. Oczywiście poinformujemy Cię e-mailem, gdy tylko paczka (bądź paczki) będzie (będą) w drodze do Ciebie.
Więcej informacji na temat wysyłki i dostawy można znaleźć w dziale Pomoc i Kontakt.