Pomiń
Darmowa dostawa do Polski od 500 pln: obecnie ok.
benuta

Płatności & Wysyłka

Oferujemy różne metody płatności, dzięki czemu zakupy u nas są wygodne i łatwe. Wybierz tę, która najbardziej Ci odpowiada i ciesz się na szybką dostawę Twoich produktów wybranych w sklepie benuta!

Metody płatności

  • Płatność kartą kredytową lub debetową

    Akceptujemy karty MasterCard, VISA i AMEX.

    Podczas składania zamówienia na stronie benuta.pl możesz zapłacić kwotę faktury kartą kredytową lub debetową. Do dokonania płatności potrzebny będzie numer karty, data ważności i kod weryfikacyjny karty. Kod weryfikacyjny karty to specjalna funkcja bezpieczeństwa używana przez firmy obsługujące karty kredytowe w celu zapewnienia, że karta kredytowa lub debetowa jest fizycznie obecna podczas składania zamówienia. W przypadku kart MasterCard i VISA 3-cyfrowy numer weryfikacyjny znajduje się na odwrocie karty. W przypadku kart AMEX 4-cyfrowy numer weryfikacyjny znajduje się z przodu karty.

    Twoja płatność zostanie natychmiast zrealizowana. Po pomyślnym otrzymaniu płatności przetworzymy zamówienie i przygotujemy zakup do wysyłki.

    Wysyłka

    Dostarczamy bezpłatnie od wartości zamówienia 500 zł. Do wartości zamówienia 500 zł obowiązują koszty wysyłki w wysokości 39,95 zł. Aby mieć pewność, że Twoja paczka dotrze do Ciebie w sposób pewny i bezpieczny, współpracujemy z renomowanymi firmami logistycznymi, takimi jak DHL, DPD, GEL, GLS czy UPS. Rozmiar i waga paczki (paczek) określą, który dostawca usług spedycyjnych najlepiej nadaje się do dostarczenia zamówienia. Poinformujemy o tym w potwierdzeniu wysyłki.

    Uwaga: W przypadku bardzo dużych lub ciężkich przedmiotów, których nie można wysłać jako paczki, zlecimy firmie przewozowej dostarczenie zamówienia z opłaconym transportem "franco". W takim przypadku spedytor skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić datę dostawy. "Franco" oznacza, że towar zostanie wyładowany tylko z ciężarówki. Wszystkie inne drogi transportu (np. do domu) są realizowane w porozumieniu ze spedytorem i według jego uznania lub muszą być wcześniej uzgodnione z firmą spedycyjną. Może to spowodować dodatkowe koszty.

    Ważne jest dla nas, abyś otrzymał zamówione produkty tak szybko, jak to możliwe. Z tego powodu możemy podzielić zamówienie na kilka dostaw. Oczywiście poinformujemy Cię e-mailem, gdy tylko paczka (bądź paczki) będzie (będą) w drodze do Ciebie.


    Więcej informacji na temat wysyłki i dostawy można znaleźć w dziale Pomoc i Kontakt.